Foto's! - Reisverslag uit Liempde, Nederland van joostvanvugt - WaarBenJij.nu Foto's! - Reisverslag uit Liempde, Nederland van joostvanvugt - WaarBenJij.nu

Foto's!

Door: Joost van Vugt

Blijf op de hoogte en volg

15 Maart 2011 | Nederland, Liempde

Hallo allemaal!

Na bijna drie weken onderweg te zijn geweest zetten wij 4 maart j.l. na een zeer voorspoedige terugreis voet op Liemtse bodem. Nu ruim een week later hebben we ook de carnaval weer overleefd en inmiddels alle foto's uitgezocht.

Klik voor een selectie van de vele door ons gemaakte foto's mét beschrijving op onderstaande link:
www.mijnalbum.nl/Album=6N8BNY88

Veel kijkplezier!

Groeten, Emiel en Joost

  • 10 Juni 2011 - 07:04

    Carolien Van Limpt:

    Hey Joost !!!
    Hoe is ie !!! Wow ik zag dat je naar Sri Lanka was geweest. Dat zal wel bijzonder geweest zijn. Hey jongen ik ben sinds oktober vorig jaar mijn emailadressen kwijt geraakt omdat mn emailadres gehacked is. Als je nog steeds mijn nieuwsbrieven wilt ontvangen (om de 2mnd) kan je me dan n mailtje sturen op: carolien.van.limpt@gmail.com. Je hebt btw nog niets gemist want ik ben de laatste maanden vrij druk geweest dus heb enkelen daarna nog maar 1 nieuwsbrief weg ge stuurd. Laat maar weten wat je ervan vind.
    Liefs mij xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Niels, ik en Leon

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 184
Totaal aantal bezoekers 84923

Voorgaande reizen:

21 Januari 2012 - 06 Februari 2012

Vakantie Thailand

14 Februari 2011 - 05 Maart 2011

Sri Lanka

10 Juni 2010 - 06 Juli 2010

fietstocht naar Rome

12 Februari 2006 - 25 Juni 2006

Vrijwilligerswerk Ghana

Landen bezocht: