Foto's! - Reisverslag uit Liempde, Nederland van joostvanvugt - WaarBenJij.nu Foto's! - Reisverslag uit Liempde, Nederland van joostvanvugt - WaarBenJij.nu

Foto's!

Door: Joost van Vugt

15 Maart 2011 | Nederland, Liempde

Hallo allemaal!

Na bijna drie weken onderweg te zijn geweest zetten wij 4 maart j.l. na een zeer voorspoedige terugreis voet op Liemtse bodem. Nu ruim een week later hebben we ook de carnaval weer overleefd en inmiddels alle foto's uitgezocht.

Klik voor een selectie van de vele door ons gemaakte foto's mét beschrijving op onderstaande link:
www.mijnalbum.nl/Album=6N8BNY88

Veel kijkplezier!

Groeten, Emiel en Joost

• 10 Juni 2011 - 07:04

Carolien Van Limpt:

Hey Joost !!!
    Hoe is ie !!! Wow ik zag dat je naar Sri Lanka was geweest. Dat zal wel bijzonder geweest zijn. Hey jongen ik ben sinds oktober vorig jaar mijn emailadressen kwijt geraakt omdat mn emailadres gehacked is. Als je nog steeds mijn nieuwsbrieven wilt ontvangen (om de 2mnd) kan je me dan n mailtje sturen op: carolien.van.limpt@gmail.com. Je hebt btw nog niets gemist want ik ben de laatste maanden vrij druk geweest dus heb enkelen daarna nog maar 1 nieuwsbrief weg ge stuurd. Laat maar weten wat je ervan vind.
    Liefs mij xx