Veilig thuis - Reisverslag uit Liempde, Nederland van joostvanvugt - WaarBenJij.nu Veilig thuis - Reisverslag uit Liempde, Nederland van joostvanvugt - WaarBenJij.nu

Veilig thuis

Door: Joost van Vugt

06 Juli 2010 | Nederland, Liempde

Ons pap en ik willen jullie allen bedanken voor de felicitaties en de enthousiaste reacties. Dat maakte het bijhouden van de site absoluut de moeite waard.

Vanmorgen zijn we weer thuis gekomen na een lange autorit van 1535km naar huis. .

Wist je dat.....
- wij geen enkele lekke band gehad hebben.
- in Italië een zebrapad ook voor fietsers is bedoeld. Dus als wij een zebrapad naderde kregen we direct voorrang van de automobilisten.
- er op de Italiaanse televisie overal reclame tussen gezet wordt, zelfs tussen de volksliederen en de aftrap.
- Italianen pasta niet als hoofdmaaltijd eten, maar als een gerecht waarna ze ook nog een hoofdgerecht nemen met vlees of vis.
- In Italië twee bier (2x €4,-)vaak meer kost dan 1 pizza (5 tot 8 euro).
- wij geen 1 keer onze banden hebben moeten oppompen

De fietsvakantie is nu echt voorbij. We zullen er nog vaak over napraten en aan terug denken

• 06 Juli 2010 - 17:28

Joost:

Welkom thuis en vergeet niet de pilsjes te drinken die je onderweg uitgespaard hebt. Bij het voetbal zullen ze vanavond zeker smaken. Tot ziens, *****Joost*****

• 06 Juli 2010 - 17:49

Marian-Piet:

Veilig thuis,proficiat met deze geweldige prestatie.
    En nu cool down,afnokken, in een aangepast tempo.
    Een vreemde gewaarwording na zo'n inspanning.
    Vanavond de halve finale,sterkte en tot ziens.
    groetjes vanuit Geffen

• 06 Juli 2010 - 21:39

Frans:

Ook ik ben weer terug, maar mijn prestatie is (dit keer) niet zo groot als die van jullie. Nogmaals proficiat en sterkte met het weer oppakken van het normale ritme.

• 07 Juli 2010 - 05:09

BRIGITTE:

FIJN DAT JULLIE ALLEMAAL WEER VEILIG THUIS ZIJN. KUNNEN JULLIE GEWOON OP JE EIGEN BANK VAN HET VOETBAL GENIETEN!EN WAT BEVIEL BETER DE KILOMETERS PER FIETS OF AUTO?GENIET LEKKER NA WANT DAT IS DAN 3 DUBBEL GENIETEN!LIEFS

• 07 Juli 2010 - 08:45

Anouk:

Pap en Joost: echt knap wat jullie moesten doorstaan. Ik heb zelf de Italiaanse hitte ondervonden en met Joost 's ochtends gefietst toen het nog "koel" was: zo'n 30 graden. Vooral op een steile helling in de volle zon erg warm, dan waren de afdalingen met een "fris" windje een verademing.
    Geniet lekker na.

• 07 Juli 2010 - 11:56

Grad En Jeanne:

Hallo,
    Geweldig om te horen dat jullie weer voldaan en veilig thuis zijn.
    Proficiat met deze prestatie!!!
    Wij horen het nog wel over die belevenissen van jullie. En nu thuis kijken naar ons Nederlands elftal.Ook knap wat die presteren! . Grad en Jeanne

• 08 Juli 2010 - 19:48

Kees En Gerda :

Van harte gelukgewenst. Wij vinden het een TOP prestatie waar van je nog lang mag nagenieten.

Groet.

• 12 Juli 2010 - 15:20

Ton En Sue Van Der L:

Van harte gefeliciteerd met het volbrengen van jullie reis! Moet een geweldige ervaring geweest zijn! We vonden het leuk in Brulange met jullie te hebben kunnen praten bij Isabelle en haar familie.
    Op dinsdag 29 juni bereikten wij de Middellandse Zee en op 3 juli namen we de autoslaaptrein terug naar nederland.
    Dit smaakt naar meer.

• 12 Augustus 2010 - 19:20

Ruud En Jeanne:

Het is alweer een tijdje geleden dat we jullie ontmoet hebben op de camping bij het Lago di Bracciano. Nadat jullie ons op station hebben afgezet waren we zo in Rome. We hebben daar nog 4 hele leuke dagen gehad en zijn donderdag 8 juli teruggevlogen naar Eindhoven. 2 uur vliegen dat stelt toch niks voor als je bedenkt dat we er 3 weken over hebben gedaan om in Rome te komen. We willen jullie nogmaals bedanken voor de hulp die we hebben gekregen en voor de lift naar het station. We hebben een mooi fotoboek gemaakt van onze fietstocht. Als jullie in Luyksgestel komen zijn jullie van harte welkom.
    Heel veel groeten
    Ruud en Jeanne