Nog 1 nachtje slapen - Reisverslag uit Liempde, Nederland van joostvanvugt - WaarBenJij.nu Nog 1 nachtje slapen - Reisverslag uit Liempde, Nederland van joostvanvugt - WaarBenJij.nu

Nog 1 nachtje slapen

Door: Joost van Vugt

13 Februari 2011 | Nederland, Liempde

Morgen (14 februari) vertrekken wij; Emiel en Joost naar Sri Lanka.

Onze reis zal met name bestaan uit backpacken door dit prachtige maar ook arme Aziatische land.

De aanleiding voor het maken van deze reis is dat onze neef Barend eind 2009 is getrouwd met Rebecca. Zij heeft 10 jaar geleden een weeshuis opgericht in het midden van Sri Lanka. Wij gaan samen met andere familieleden en vrienden hun trouwfeest en trouwceremonie op het weeshuis bijwonen.

Maandag vertrekt om 18.15 uur vanaf Schiphol ons vliegtuig. Via London en Quatar vliegen we naar National Airport Colombo. Daar zullen we om 16.05 lokale tijd aankomen. In strandplaats Negombo ontmoeten we Barend en Rebecca, die daar voor ons al een hotel gereserveerd hebben.

De eerste 3 dagen gaan we backpacken in de richting van het historisch stadje Galle.

We zijn er helemaal klaar voor en kijken er naar uit. We hebben geen idee hoeveel internet mogelijkheden er zijn, dus we kunnen nu niet zeggen hoe vaak we een berichtje en foto's op deze site zullen zetten. Wanneer je je hier op de site aanmeld krijg je vanzelf een mailtje wanneer we weer iets van ons laten horen.

Groetjes Joost en Emiel

• 13 Februari 2011 - 19:08

Marian-Piet:

Geweldig,wat een uitdaging.
    Als we nog jong waren dan trokken we met jullie op.
    We zullen je blijven volgen op jullie site.
    Heel veel plezier,geniet ervan en weer gezond in Liempde aankomen.
    Goede reis en tot horens.
    Marian en piet
    P.s
    We worden eind augustus weer oma en opa.
    Michiel en Jantien worden de gelukkige ouders.
    Dit wordt ons derde kleinkind

• 13 Februari 2011 - 20:27

Hille:

Heel veel plezier. Heb al veel fantastische verhalen gehoord over dit prachtige land. Zal graag naar je verhalen luisteren

• 13 Februari 2011 - 21:16

Monique Broeren:

Super leuk zeg, ik verheugme alweer op jullie verhalen.
    En zo leren we ook een beetje Sri Lanka kennen.

Succes en vooral veel plezier samen.

• 13 Februari 2011 - 21:19

Joost (oude):

Van uit Neerpelt wens ik je een goede vlucht naar Srilanka. T.A. en ik vliegen een dag later. De families Raaff, Bijker, Vugt en Geurts zullen zeker een geweldige tijd hebben. Tot woensdag, *****Joost*****

• 13 Februari 2011 - 22:19

Loentje:

mannen, veel plezier en ik lees de verhalen wel!!

groeten loentje

• 14 Februari 2011 - 08:42

Brigitte:

Hoi Joost en Emiel, Goede vlucht en zoals je weet Katinka volgt je op de voet, uh vlucht woensdag!Wel grappig dat je CV erbij staat Joost!Liefs en geniet!Wij hopen hier vie deze site van jullie mee te kunnen genieten.

• 14 Februari 2011 - 15:19

Kees V/d Laar:

Hee mannen heel veel plezier daar en geniet er van .
    Gr Kees ,

• 14 Februari 2011 - 15:38

Anouk:

Ha broers,
    Jet (vriendin) en ik zijn inmiddels al een week aan het backpacken in Azie. Eerst deden we India aan (dat hadden we na 4 dagen Delhi en een bezichtiging aan de sprookjesachtige Taj Mahal snel gezien. We voelden ons niet echt veilig daar, het is een tamelijk vrouwonvriendelijk land. Momenteel verblijven we voor 10 dagen in Nepal wat ons veel beter bevalt. We komen net van Chitwan (National Park) vandaan alwaar we op een olifant kropen en soms op slechts 2 meter afstand oog in oog stonden met de neushoorn, krokodil, aap, antilope en het wild zwijn. Machtig mooi! Nu zitten we in Pokhara met uitzicht op het Nepalese hooggebergte, de stad is dan ook bekend als startpunt voor trekkingen. Veel backpackers dus en het centrum staat bol van de trekkingwinkels (mocht je nog iets van The North Face willen hebben: geef je bestelling maar door!). Morgen gaan we een 2daagse trek doen langs pittoreske Nepalese dorpjes in de bergen en vrijdag op naar Sri-Lanka! Zien jullie daar!
    Groeten uit Nepal
    Anouk&Jet

• 14 Februari 2011 - 16:46

Janne:

Leuk om jullie verhalen bij te kunnen houden :-)

Have fun in Sri Lanka, maak maar veel foto's zodat wij mee kunnen genieten!!

Groetjes,

Janne

• 14 Februari 2011 - 18:11

Nicole:

Goeie reis,veel plezier en geniet ervan!!

• 14 Februari 2011 - 20:02

Judith:

Hej Mannen,

Wat gaaf naar Sri Lanka, hopelijk is jullie vlucht goed geweest en ben je veilig aan Sri Lanka aangekomen. Heel veel plezier en succes daar. Geniet ervan en ik ga jullie verhalen volgen.

Groetjes Judith

• 16 Februari 2011 - 08:17

Anky:

Hoi Hoi Emiel en Joost,
    Namens ons alemaal een mooie tijd
    daar toegewenst, geniet ervan !!
    We gaan jullie weer volgen.

• 16 Februari 2011 - 17:55

Carolien:

Heey Joost en Emiel hele fijne tijd en ik hoop op veel reisverslagen!!
    Geniet van deze geweldige reis weer..groetjes en tot hoors carolien